19

ponedjeljak

studeni

2012

Integracje na morzu

Oto kilka pomocnych wskazówek w pomaga rozwijać swój czas modlitwie z Bogiem!
Należy ustalić określony czas modlitwy.
Należy ustanowić określone miejsce.
Ustaw alarm, Wstań i idź modlić.
Należy rozmawiać z Bogiem bezpośrednio wyjazdy firmowe recenzja po rośnie.
Musisz zawsze przychodzą w imię Jeszui (Jezusa). Przez Jego drogocenną krwią. Przez zasłonę z jego ciała z dziękczynieniem i uwielbieniem do sali tronowej Boga.
Weź Biblię z tobą. Bóg będzie mówił do ciebie poprzez swoje Słowo.
Spisz listę modlitwy i go uaktualniać.
Musisz modlić się na głos.
Módl się językami. Tongues niech święty ogień Ducha Bożego luźne na Ciebie, i wyposaża Cię w Bożej mocy i buduje cię.
Umieść na pełną zbroję Bożą. (Ef 6)
Módl się w Słowo Boże, to jest życie, a Bóg będzie poruszać się na Jego słowa.
Musisz także być cicho na czas, dzięki czemu można słuchać głosu Boga. Przemówi do Ciebie!


Istnieją tylko trzy głosy, które mówią do nas mianowicie:
Boży głos
Nasz własny głos
Szatana głos


Istnieją tylko trzy odpowiedzi:
tak
nie
czekać


Musisz słuchać i nauczyć się poznawać Boży głos. (Głos Boga jest miękka, zawsze buduje i zachęcanie i to jest w Jego Słowie Biblii). Po tym, jak poprawiły mój czas z Panem w modlitwie, jestem rośnie.


Musiałem nauczyć się zrobić rzecz najtrudniejszą w moim chrześcijańskim życiu, a to jest nic nie robić z siebie. Musiałem nauczyć się być jeszcze i niech Bóg będzie Bóg we mnie.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.